Ελληνική Ετ. Όπλων Eshop

Συνέχεια στο Κυρίως Περιεχόμενο »

Καλαθι Αγορων

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Εξυπηρέτηση Πελατών

Αποστολή & Παράδοση

Η αποστολή των παραγγελιών γίνεται σταθερά είτε με τη υπηρεσία ταχυμεταφορών ACS / ΠΟΡΤΑ – ΠΟΡΤΑ των ΕΛΤΑ, είτε με απλό ταχυδρομείο (Δέματα / Συστημένα έως και 14 κιλά) εκτός εάν επιθυμείτε διαφορετικό τρόπο, οπότε πρέπει να μας ενημερώσετε. (μέσω: τηλεφώνου / σχόλια παραγγελίας / email / SMS)

  • Για παραγγελίες άνω των €100,00 τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν σε όλη την Ελλάδα.Οι παραγγελίες ανάλογα το βάρος και τον όγκο αποστέλονται με υπηρεσίες των ελληνικών ταχυδρομίων (ΕΛΤΑ). Για παραγγελίες κάτω των €100,00 τα μεταφορικά έξοδα διαφέρουν ανάλογα με τον μεταφορέα για όλη την Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένου του κόστους αντικαταβολής).
Ιδιωτικότητα & Ασφάλεια Προσωπικών δεδομένων
HAC Eshop υποστηρίζει το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων των ατόμων να ελέγχουν τη διάδοση και χρήση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τα περιγράφει, τις προσωπικές τους επιλογές, ή τις εμπειρίες της ζωής. To HAC EShop δεσμεύεται να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.To HAC eShop υποστηρίζει τις εσωτερικές και διεθνείς νόμους και κανονισμούς που επιδιώκουν να προστατεύσουν τα δικαιώματα της ιδιωτικής ζωής των εν λόγω δεδομένων .Προσωπική νοείται κάθε πληροφορία σχετικά με ένα συγκεκριμένο άτομο. Περιλαμβάνει, χωρίς περιορισμό, πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα, το φύλο, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ημερομηνία της δήλωσης γεννήσεως.Αυτή η πολιτική περιγράφει τις αρχές μας όσον αφορά τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται, επεξεργάζονται και χρησιμοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Επιστροφές & Αντικαταστάσεις
Επιστροφές Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
Στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.
Ωστόσω η Εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα μή επιστροφής χρημάτων και έκδοσης πιστωτικού σημειώματος.

Επισημαίνουμε οστόσο ότι δέν γίνονται δεκτά για αλλαγή-ανταλλαγή-αντικατάσταση προϊόντα που δέν έχουν αγοραστεί απο το φυσικό ή το ηλεκτρονικό κατάστημα μας ή προϊόντα που δέν συνοδέυονται απο ανάλογο παραστατικό αγοράς.

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παραλαβή του, και πρίν γίνει η οποιαδήποτε χρήση του, παρακαλούμε όπως έρθετε σε επικοινωνία με το H.A.C e-Shop εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, στο email για περαιτέρω συνεννόηση όσον αφορά τον τρόπο επιστροφής. Στην περίπτωση αυτή η Hellenic Arms αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής του νέου ή εναλλακτικού προϊόντος που μπορεί να επιθυμείτε.

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων:

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 5 εργάσιμες ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και όσον αφορά ρουχισμό, να συνοδεύεται από τα «καρτελάκια» του
  • Δέν ισχύει για τα μεταχειρισμένα προϊόντα (κατηγορία USED)

Επιστροφή Μή Ελλατωματικών προϊόντων

Στην περίπτωση που το προϊόν δέν έχει κανένα λειτουργικό ελλάττωμα η εταιρεία έχει το δικαίωμα άρνησης επιστροφής του προϊόντος.

Διαδικασίες επιστροφής

Αν παραλαμβάνετε μέσω courier - ταχυδρομείου
1.Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί με την αρχική του συσκευασία ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
2.Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο (φόρμα RMA) στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή και εφόσον σας άχει δοθεί αριθμός έγκρισης RMA (κατεβάστε τη σχετική φόρμα RMA).
3.Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
3α. Διαφορετικά μπορεί να γίνει παραλλαβή απο εμάς με δικά μας μέσα (μόνο εντός Αθήνας με πρόσθετο κόστος) κατόπιν συνεννόησης.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πάντα πρόθυμο να σας βοηθήσει.
Παραγγελίες

Έχετε την δυνατότητα να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  1. Παραγγελία από την ιστοσελίδα μας μέσω του καλαθιού αγοράς.
  2. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, θα μεταφερθείτε με ασφαλή σύνδεση στην σελίδα του PAYPAL, για την καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας σας. Δέν απαιτείται εγγραφή στην υπηρεσία καθώς υπάρχει η δυνατότητα του Express Checkout.
  3. Παραγγελία μέσω τηλεφώνου, στο σταθερό 210 4112333 ή κινητό 6971 742230, όπου μπορείτε να πάρετε και ταυτόχρονα πληροφορίες για τα προϊόντα, μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες από 10:00 έως 18:00.
  4. Παραγγελία μέσω E-mail στο sales@hellenic-arms.gr

Παρότι η ιστοσελίδα μας ενημερώνεται αυτόματα καθημερινά όσον αφορά την διαθεσιμότητα των προϊόντων, υπάρχει η πιθανότητα κάποιο προϊόν που κατά την ώρα της παραγγελίας σας εμφανίζεται ως διαθέσιμο, να έχει εξαντληθεί. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα για περαιτέρω συνεννόηση όσον αφορά την παραγγελία / αποστολή εναλλακτικού προϊόντος, ή την ακύρωση της παραγγελίας.

Τρόποι πληρωμής

PayPal/Πιστωτική κάρτα

Η καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας, η επιβεβαίωσή τους, η δέσμευση του ποσού και η τελική χρέωση γίνονται σε ασφαλές περιβάλλον (SSL) του δικτύου PayPal. Το HAC EShop σε καμία περίπτωση δεν γνωρίζει και δεν χειρίζεται τα στοιχεία της κάρτας σας. Επιπρόσθετα του κόστους αποστολής, επιβαρύνεστε με το εκάστοτε τέλος διαχείρισης Paypal.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την καλύτερη χρέωση των μεταφορικών απαιτείται εγγραφή για την ολοκήρωση των παραγγελιών.
Παραλαβή από το κατάστημα
Προς το παρόν δέν είναι διαθέσιμος αυτό ο τρόπος παραλαβής.
Πληρωμή με Αντικαταβολή
Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας στον υπάλληλο της εταιρείας courier με τη παράδοση των προϊόντων σας. Επιπρόσθετα του κόστους αποστολής, επιβαρύνεστε με το εκάστοτε τέλος αντικαταβολής.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Στην κατάθεση σας θα πρέπει να αναφέρετε ως αιτιολογία απαραίτητα τον Αριθμό της Παραγγελίας σας και προαιρετικά το ονοματεπώνυμό σας.
Επισκόπηση Παραγγελιών
Για να δείτε την κατάσταση του κάθε παραγγελία ή να δείτε σε ανοιχτούς, παρελθόν ή εκκρεμείς εντολές, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ενότητα Ο Λογαριασμός μου του παρόντος δικτυακού τόπου. Μπορείτε να δείτε το σύνδεσμο Ο λογαριασμός μου στην επάνω δεξιά γωνία της κάθε σελίδας. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας επιλέγοντας "Ιστορικό Παραγγελιών" ή "Τιμολόγιο Ιστορία" στην αριστερή πλοήγηση και την αναζήτηση για την εν λόγω παραγγελία. Θα δείτε μια στήλη με τίτλο «Κατάσταση παραγγελίας".
Ενημερωτικά SMS
To eShop μας διαθέτει μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα αποστολής Ενημερωτικών SMS τα οποία είναι αυτοματοποιημένα και σας ενημερώνουν για την κατάσταση της παραγγελίας. Κυρίως αφού γίνει η αποστολή της παραγγελίας τα SMSπου θα λάβετε θα αφορούν κυρίως την πρόοδο της αποστολής του δέματος σας. Επίσης το σύστημα μπορεί να σας ενημερώσει αυτόματα όταν η παραγγελία φτάσει στο ταχυδρομικό κατάστημα της περιοχής σας και είναι έτοιμο προςπαραλλαβή.
Εγγυήσεις
Όλοι οι πελάτες του HAC eShop επωφελούνται από την εγγύηση του κατασκευαστή των προϊόντων που προμηθεύουν στο κατάστημα μας.
Ελαττώματα ή ατέλειες που οφείλονται στην κακή χρήση ή χειραγώγηση των εμπορευμάτων, καθώς και τη φθορά που παράγονται από τη συνήθη χρήση του προϊόντος, δεν περιλαμβάνονται στην εν λόγω εγγύηση.
Οποιαδήποτε μείωση της λειτουργίας του προϊόντος, λόγω του περιορισμού του σχεδιασμού του, αποκλείεται επίσης από την εγγύηση.
Απο την εγγύηση προϊόντων που προσφέρει το HAC eShop και ο εκάστοτε κατασκευαστής εξαιρούνται τα προιόντα που βρίσκονται σε τιμή προσφοράς και εφόσον συντρέχουν ένας ή και περισσότεροι απο τους παρακάτω λόγους:
1.Το προϊόν που βρίσκεται σε προσφορά (συνήθως άνω του 20%) και δε παράγεται πλέον, σάν σχέδιο ή σαν χρώμα.
2.Έχει πάψει η εισαγωγή του εν' λόγω προϊόντος ή/και έχει σταματήσει η συνεργασία με αυτόν τον κατασκευαστή.
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πάντα πρόθυμο να σας βοηθήσει.
Υποστήριξη Πωλήσεων
Το νέο κέντρο εξυπηρέτησης και βοηθείας είναι εδώ να σας βοηθήσει σε όποια σας απορία ή πρόβλημα αντιμετωπίσετε τόσο στη σελίδα μας και στο eShop μας όσο και με οποιοδήποτε προϊόν, πρίν αλλά και μετά την αγορά του. Απλά και γρήγορα "ανοίξτε" ένα νέο αίτημα και το συντομότερο δυνατόν ένας εκπρόσωπος μας θα σας βοηθήσει στην επίλυση του. τα αιτήματα μπορούν να αφορούν απο τιμολόγηση, πρόταση βελτίωσης υπηρεσιών μέχρι και τεχνικά προβλήματα που τυχόν προκύψουν. Μπορείτε να βλέπετε την έκβαση των αιτημάτων σας καθώς και το ιστορικό τους.


Discontinued Product
Τo Discontinued Product (προϊόν σε κατάργηση) είναι το προϊόν εκείνο το οποίο ο κατασκευαστής/προμηθευτής το καταργεί η το έχει καταργήσει απο τη γραμή παραγωγήςν-διάθεσης ώς κωδικό εξ ολοκλήρου, σχέδιο ή και χρώμα. Όπου υπάρχει αυτή η ένδειξη πάνω απο το προϊόν, σημαίνει ότι το εν λόγω προϊόν υπάρχει μόνο στις αποθήκες μας σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων. Επίσης σημαίνει ότι δέν πρόκειται να γίνει εκ νέου εισαγωγή απο την προμηθευτή-κατασκευαστή. Στις περιπτώσεις που ένας κωδικός προϊόντος με πάνω απο ένα χρώμα και σχέδιο καταργεί κάποιο απο τα "υποπροϊόντα" του, θα υπάρχει ανάλογη ενημέρωση στις λεπτομέρειες του προϊόντος.
Για απορίες και περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα κατηργημένα προϊόντα  μπορείτε να μας καλέσετε στα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Με την πραγματοποίηση της αγοράς ο πελάτης συμφωνεί με τους όρους και προϋποθέσεις που περιγράφονται παραπάνω. Οποιαδήποτε απάιτηση πέραν των όρων αυτών μπορεί να μή δύναται να πραγματοποιηθεί και η εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί κάθε περαιτέρω απάιτηση.  
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πάντα πρόθυμο να σας βοηθήσει.
Δελτίο Ενημερώσεων
Εγγραφείτε & λάβετε 5€ έκπτωση!!
Ενημερωθείτε πρώτοι για νέα και εκπτώσεις στο κατάστημα μας